Jaar: 2024
Klant: Brasserie de Passage
Brasserie de Passage
Bereiken van de gewenste doelgroep door de juiste uitstraling
01De klant

Wij willen onze huisstijl een upgrade geven, waardoor wij als bedrijf een luxere uitstraling krijgen. Kunnen jullie ons helpen bij het ontwikkelen van een nieuwe website en diverse offline uitingen?

"Iedere opdracht is weer een feestje."
02De oplossing

In de gesprekken van de nieuwe menukaarten kwamen we erachter dat de uitingen niet in een lijn met de gewenste uitstraling was. De brasserie is gericht op het breder segment en daar pasten de kleuren en daarbij horende uitingen niet bij. Hier mochten we mee aan het werk. Zo zijn we bij het huidige kleurenpalet gekomen. Met de gewenste luxere uitstraling. Hier omheen hebben we een nieuwe huisstijl ontworpen. 

De menukaart is een boekje geworden. Met door ons geschoten en strakke fotografie. Zo creëren we voor de gast meer een beleving van de gerechten, in plaats van een statisch menu. Daarnaast zijn we een langere samenwerking aangegaan en hebben we door de jaren heen gewerkt aan diverse mooie reclame-uitingen. Denk hierbij aan een nieuwe website, briefpapier, andere menukaarten, spandoeken en hapjeskaarten. 

De website heeft dezelfde gewenste luxere uitstraling als de menukaart en is overzichtelijk. Het belangrijkste doel is om bezoekers makkelijk en snel een tafel te laten reserveren. Hier is de website dus volledig op ingericht. De conversieknop om te reserveren heeft een hele opvallende kleur en heeft een prominente plek gekregen. 
 

brasseriedepassage.nl
Laten we een kopje koffie drinken!

Ontdek hoe onze expertise in vormgeven, ontwikkelen en optimaliseren jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan tillen.

Neem vandaag nog contact met ons op en laat ons jouw digitale ambities waarmaken!